چطور کاری کنم هر روز شوهرم بهم بگه دوستت دارم
نوشته شده توسط : Amir

چطور هر روز از شوهرم دوستت دارم بشنوم

چطور هر روز از شوهرم دوستت دارم بشنوم

گاهی فکر می‌کنید مثل یک سنگ نفوذناپذیر است. مردی که تصور می‌کردید با عشق شما را انتخاب کرده، انگار قرار نیست هیچ تلاشی برای اثبات علاقه‌اش به شما به خرج دهد. اغلب ما مردهای نفوذناپذیر را مردهایی عاشق اما سنتی می‌دانیم که ابراز احساسات را یاد نگرفته‌اند و البته اغلب‌مان تصور می‌کنیم اگر یک‌ تنه برای باز کردن گارد احساسی چنین مردی تلاش کنیم، دیر یا زود موفق می‌شویم.

 

چطور هر روز از شوهرم دوستت دارم بشنوم





:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: